en äventyrerska är skapad...

Jepp, vår dotter är en riktig adrenalinsökare! Vi introducerade henne till karusellerna i staden i torsdags. En lam karusell testades. Little miss Stoneface mötte vår blick för varje varv. Traktorn gick lite bättre, ett leende fick vi fram i allafall. Men sen var det en helikopter som hägrade. Den gick upp och ner i luften. Det var en hit! Ingen annan unge i hennes ålder åkte med sådan glädje upp i luften och runt runt med sån fart som vår lilla Daredevil. =D



           

           

Det hoppades även endel. Hon hade inte direkt tyngden för det, så hon hängde mest i luften. Vi fick liksom studsa ner henne i mattan, men det var kul tyckte hon =D

Summa sumarum, hon kommer hoppa bungyjump när hon blir 12 och bestiga Mount Everest när hon blir 17. Så blir det nog... =)


Kommentarer
Postat av: Farmor

hahaha!! vad ska det bli av den tösen!? bungyjump och Mount Everest vet jag inte om jag skulle tycka om förstås.. krama Minna från mej! <3

2011-05-28 @ 22:39:42
Postat av: Elin

Tack för alla bra tips! Värmekudde fick jag i morsdagpresent igår och jag gissar att den kommer bli välanvänd under denhär tiden! Lät dock mindre kul att höra att smärtan kan vara kvar länge efter förlossningen också :/ hoppas verkligen jag slipper det! Kram

2011-05-30 @ 19:33:54
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0